Job 173 van 318


Report this listing

Solliciteren



Office Manager Servicedesk & Commerciële binnendienst | Willebroek


Functie

Voor één van onze klanten in Willebroek, een Horeca groothandel en totaalleverancier van de horeca en bedrijvenmarkt, zijn wij op zoek naar een 'Office Manager Servicedesk & Commerciële binnendienst'.

Als Office Manager neem jij de dagelijkse leiding over de Servicedesk en Commerciële binnendienst, in combinatie met de bijhorende administratieve werkzaamheden binnen deze afdelingen.

Taken:

- Je bent de drijvende kracht achter de administratieve processen en de optimalisatie ervan

- Je staat in nauw contact met de klanten en de verschillende interne afdelingen. Je zorgt actief voor algemene klanttevredenheid en je zet je volledig in om duurzame relaties met hen op te bouwen en te onderhouden

- Je coacht en stimuleert het team om gezamenlijk de gewenste resultaten te behalen en haal jij het beste uit je medewerkers

- Dagelijkse ondersteuning van je collega's met dagdagelijkse operationele taken

- Je bent medeverantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat van de vestiging

Jouw profiel

- Je bent in het bezit van minimaal een Bachelorsdiploma Office Management of andere relevante afstudeerrichting

- Je hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie

- Je hebt enige ervaring met het geven van leiding

- Je kunt planmatig denken en handelen en werkt klant- en oplossingsgericht

- Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in Nederlandse en Franse taal

  • Klanten: Bedrijven
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Particulieren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...

Aanbod

- Je komt terecht in een leuke familiale omgeving met een stabiel team

- Kansen en mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen door middel van training en opleiding

- Salarispakket volgens ervaring en expertise

- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, eindejaarspremie, woon-werkvergoeding, ...

- Hospitalisatieverzekering

- Een uitstekende bedrijfspensioenregeling

- Kortingen bij het winkelen binnen het bedrijf

- Een fietsplan, bedrijfsfitness en een collectieve ziektenkostenverzekering

- Een vast contract na een korte periode via interim

Heb je interesse of wil je graag meer informatie? Bezorg ons alvast je meest recente CV via mechelen@daoust.be of contacteer ons op het nummer 015/28.13.90

Solliciteren

Jordy Cathoir
015281390

Solliciteren